Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Angelica - 19 februari 2009 20:43

Ja då var man på Harrys igen för Stand up.


Ser fram emot detta men utan förväntningar då jag inte sett varken eller av dem tidigare. Jag hoppas iaf att det ska bli roligt.

Jag har lovat min vän Anders (som var med mig för 2 veckor sedan när vi såg Soran Ismail, som är så "Asbra" och det vet du att jag tycker Soran!) tyvärr kunde inte Anders komma idag då han uttryckte ett större behov av att åka skidor, så jag skriva en review av det hela.

Så nu sitter jag här själv sedan klockan 7 och har uträttat lite jobb som jag inte orkade tidigare. Hoppas verkligen att detta blir en kul show för jag behöver skratta, behöver något roligt i mitt vardagsliv nu när det har varit så mycket jobb de senaste veckorna.


Vi får se hur min review blir!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards