Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Angelica - 9 februari 2009 22:03

Özz Nujent och Johan Glans uppträder ikväll, sköna snubbar båda två!

Jag tycker det är så bra att vi har stand up på tv, jag kom ihåg när jag var yngreoch såg på "Släng dig i brunnen" med bl a Babben, trots att jag var bara 10 år så tyckte jag att det var roligt och förstod jag inte så fågade jag mina föräldrar...

-Vad betyder det mamma/pappa?

hrmm...du är nog lite för ung för det....

Då fatta man vad det handlade om...sånt som alla vuxna sysslar med...


Men det är kul att det kör RAW nu men vore ännu roligare om det kunde starta upp "Släng dig i brunnen" igen!


Sissela Kyle kör sin show på fredag i Stockholm. En polare från Örebro ska åka dit med sin kille och se showen. Är så sugen på att hänga på. Sissela är en skön brud, riktigt rolig...härlig dialekt och härlig kvinna!


Är det någon som har sett hennes senaste show och vet hur den är?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards