Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Angelica - 13 februari 2009 00:38

Hit rymmer jag på sommaren för att få lugn och ro...det är det bästa som finns att ligga här och slappa i solen med en kall öl eller iste och en bok...

Inget folk, inget strul, alltid en plats att ligga på och man slipper sand överallt efter att man kladdat in sig i sololja över hela kroppen.


Jag lyssnar på vattnet som forsar längre ner och tillslut somnar man i värmen och det är såååå mysigt! 


Hit kommer bara inbjudna personer...tacka vet jag att äga sin egen mark som man bor på och skogen man går i...

Vad mycket enklare det är när man har något att säga till om...tacka vet jag äganderätt...


Detta paradis har jag haft i hela mitt liv och kommer att ha. Fan vad det känns skönt att kunna säga så...och att veta det.


Att ligga här på sommaren är för mig frihet!

Av Angelica - 13 februari 2009 00:23

Jag säger bara...beware of the dark truth cause it's probably not what you would expect.


Ja vad ska man säga...det är inte undra på att saker som händer idag faktiskt händer...Denna teknologi utan spärrar gör det möjligt för pedofiler att hitta sina offer...


Det är den mörka sanningen...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards