Direktlänk till inlägg 7 februari 2009

Jobb nu men sen då...

Av Angelica - 7 februari 2009 13:42

Nu måste man jobba några timmar med presentationer inför nästa vecka. Så är livet, mycket att göra men kul är det. Skönt att man slipper jobba varje helg.


Vad blir det i kväll då? Ingen aning ännu är det någon som har ett förslag?

I Örebro vet jag inte om det händer så mycket, kanske se en rolig film, jag har hört att Lars and the Real Girl ska vara rolig - har ni sett den?


Kanske jag skulle åka till Stockholm och hälsa på några gamla skolkompisar och göra staden ikväll? Ja vem vet kanske någon av er läser detta och skickar en inbjudan?


Vi får se vart man hamnar och vad man gör men kul ska jag ha iaf!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 5 januari 2010 00:43

Ja det var ett tag sedan jag skrev här nu. Mitt liv har varit upptaget av jobb, resor och mera jobb och sanningen är den att jag är mestadels på facebook nu för tiden. Jag kommer dock att skriva mer här framöver så för den som är intresserad är det...

Av Angelica - 19 februari 2009 20:43

Ja då var man på Harrys igen för Stand up.   Ser fram emot detta men utan förväntningar då jag inte sett varken eller av dem tidigare. Jag hoppas iaf att det ska bli roligt. Jag har lovat min vän Anders (som var med mig för 2 veckor sedan när vi såg ...

Av Angelica - 14 februari 2009 20:58

Alltså, jag har aldrig haft en riktigt fredag den 13:e förrän igår!   Fy faan rent ut sagt...Jag höll på att brinna inne. Det var så otroligt dumt det som hände att det är pinsamt men på samma gång skrämmande. Jag hade varit ut en sväng efter jobbet ...

Av Angelica - 13 februari 2009 00:38

Hit rymmer jag på sommaren för att få lugn och ro...det är det bästa som finns att ligga här och slappa i solen med en kall öl eller iste och en bok... Inget folk, inget strul, alltid en plats att ligga på och man slipper sand överallt efter att man ...

Av Angelica - 13 februari 2009 00:23

Jag säger bara...beware of the dark truth cause it's probably not what you would expect.   Ja vad ska man säga...det är inte undra på att saker som händer idag faktiskt händer...Denna teknologi utan spärrar gör det möjligt för pedofiler att hitta...

Ovido - Quiz & Flashcards